Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Corina - 26 oktober 2009 20:20

Nytt prov taget på Wanilla, bara för att kontrollera om värdena förändrats något sedan förra provet.


Boreliaprovet var visserligen possitivt men värdena där försvarar egentligen inte hennes tillstånd. Vetrinären tyckte dock att det skulle provas ett antibiotika till. Så imorgon börjar vi ge det andra preparatet enligt vetrinärens inrådan.

Om då detta inte fungerar finns inget mera att göra för vår älskade Wanilla. Vi har försökt allt som finns att försöka och hittills har det inte fungerat. Så om hon inte piggnar till med det nya preparatet får vår älskade hund vandra över regnbågsbron inom en snar framtid.

Naturligtvis känns detta tungt, mycket tungt, inte bara för oss utan också för våra uppfödare som också engagerat sig till 100% . Våra uppfödare har varit ett ovärdeligt stöd hela tiden med sin kunskap och sitt lugn.

Nu har vi ett litet hopp i den nya medicinen som vi får hem imorgon förmiddag. Vi klöser oss fast vid detta hopp ett tag till i alla fall.

  

Av Corina - 26 oktober 2009 15:28

Inget nytt att rapportera. Läget är tämligen oförändrat här.


Tog en promenad med kameran för mig själv idag. Kände att jag behövde rensa skallen lite.

Känner mig lite ringrostig tillsammans med kameran. Och det märks på resultatet faktiskt. Fick radera mer än hälften av korten jag tog under min promenad. Men några hyfsade blev det i alla fall. Håll till godo, inte några av mina bästa foton men hyfsade dock Glad.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards