Corinas Blogg

Alla inlägg under mars 2009

Av Corina - 7 mars 2009 10:23

Kom på att one.com också har en blogg. Astrid påminde mig om detta. Och där gör man ju egentligen som man vill.Så jag kommer att ge den bloggen en chans. Raderar inte denna blogg ännu men hädanefter kommer jag att återfinnas på: http://alltingochingenting.corina.se


Välkomna till min nya blogg med andra ord (hoppas ni inte skippar mig nu för att jag byter blogg)

Av Corina - 6 mars 2009 19:13

Har startat ännu en blogg för att testa lite och se hur det fungerar.Tycker om funktionen att ladda ner bild för bild från min dator direkt till bloggen faktiskt. För övrigt har jag bara testat lite ikväll. Har en länk bland mina länkar, den som ids kan ju titta in och säga vad ni tycker......om jag ska byta eller....?


Nu är det snart dags för att koppla av, kanske med ett glas vin ? Eller kanske en Cider.....både och kanske till och med ? Nja, vi får väl se vad gubben säger *S*


Av Corina - 6 mars 2009 15:25

Utlottning hos Miss C som man inte vill missa för allt smör i småland ! Inte jag i alla fall som älskar änglar.

Av Corina - 6 mars 2009 15:00

Så har man då haft sina lediga dagar uppe i fjällen. När man kommer hem startar som vanligt det gigantiska arbetet med att ta reda på all tvätten som blivit dessa dagar.

Har en maskin kvar nu att tvätta men den får vänta tills imorgon för jag har inget hängutrymme kvar :)

Har ju redan vista de kort jag fick till under vår korta resa. Lite synd att inte solen orkade bryta igenom diset,men de som åkte slalom fick bekanta sig med solen längst uppe i backarna i alla fall.

Barnen hade verkligen roligt dessa två dagar som dom tillbringade i backarna i Nalovardo.


Nu är vi åter i verkligheten och jag säger bara det att vilken tur att vi har gratis boende för i annat fall hade vi inte haft råd alls ! Nu är plånboken tom igen och mamma får snåla ännu en månad. Jag hade hoppats på att kunna uppgradera mitt PSP denna månad men det får jag vackert lägga på is. Min grafiktillverkning får läggas på hyllan tills jag har råd att uppgradera mitt PSP.

Men visst är det värt kostnaden när man ser hur glada barnen blir av denna resa vi gör en gång per år ! Tids nog kan jag återuppta mitt grafikarbete igen:)

Av Corina - 5 mars 2009 19:31

Så har vi kommit hem igen. Lägger ut bilderna som blev och återkommer imorgon.

http://corinasgalleri.corina.se/#54

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards