Corinas Blogg

Alla inlägg under februari 2007

Av Corina - 8 februari 2007 19:27

Nu har det varit kallt i flera dagar.Idag var det minus 26 grader när jag steg upp.Nu ikväll är det "bara" minus 16 grader.Det är inte så att man längtar efter att ta en långpromenad vill jag lova.Tre av våra grannar har inget vatten för tillfället,detta är andra dagen dom är utan.Men ikväll lokaliserade dom till slut läckan.Nu kan dom förhoppningsvis fixa den imorgon när ljuset kommer.Inte lätt att gräva när tjälen är minst en meter djup!Wanilla har hunnit bli ett år nu. Hon har debuterat på riktig utställning för första gången.Nere i Sala var den.Blev en etta i junkl och tvåa i junkk och ett CK.Superdebut kan man säga!Nu är hon också röntgad,höfter och knäleder.Förhandsgranskningen såg ut att vara helt ok.Får se vad SKK kommer fram till också.Totalkostnad blev 1460 kr.Det kostar att ligga på topp*S*Nu ska barnen lotsas till sina sängar och sedan kan man koppla av för denna dag.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards