Corinas Blogg

Alla inlägg under januari 2007

Av Corina - 21 januari 2007 15:07

Snacka om tragisk natt.Till slut blev det en Voltaren och soffan i rummet.Efter många om och men lyckades jag få sova några timmar i alla fall.Tandvärk är verkligen inte kul vill jag påstå.Humöret är i botten och naturligtvis jobbar jag också.Måste bara få tag på en tandläkare imorgon för detta går inte.Min tid den 2/2 är på tok för långt borta för att jag ska härda ut!Så morgondagen kommer att startas med att jaga tandläkare som kan ta sig an mig akut, för detta är verkligen akut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Corina - 20 januari 2007 15:44

jag har tandvärk och det stör verkligen.mitt humör är verkligen inte det bästa.tid hos tandläkaren fick jag den 2 februari först.så tills dess får jag tydligen härda ut om inte tandläkaren får något återbud vill säga så jag kan få den tiden.inte roligt att jobba när man har ont och knappt kan äta vanlig mat.dricka går i alla fall bra.kanske skulle man ta en vinare i kväll när man kommer hem bara för att slippa känna ontet.har ju ledig förmiddag imorgon bitti så det är lugnt på den fronten i alla fall.hoppas någon ringer återbud så jag kan bli av med ontet även om jag är skiträdd för tandläkaren.bättre att pinas hos honom då än att ha så här ont i alla fall.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards