Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Corina - 8 oktober 2009 22:05

Nu har jag suttit och gjort beställning på mera pärlor och tillbehör. Så inom kort kommer jag att ha änglaörhängen i olika färger (hoppas jag).

Jag har även beställt magnetisk hematit. Tänkte testa att göra lite halsband och just magnetisk hematit är rätt kul eftersom man inte behöver några lås, pärlorna är magnetiska. Mycket fiffigt, får se hur jag lyckas.

Naturligtvis meddelar jag när det finns nya örhängen. Har gjort några idag men har inte lagt ut några bilder ännu.Kommer kanske under morgondagen om jag får tid.


Har hittat massor med sidor på nätet som säljer pärlor och tillbehör. Man får verkligen kolla runt eftersom priserna varierar. Och dyrast är nog Panduro så där lär jag nog inte beställa speciellt mycket. 


Nu börjar det bli dags att krypa isäng för min del. Hoppas ni haft en bra dag.


Av Corina - 8 oktober 2009 07:51

Ständigt på väg känns det som man är. Barnen har just åkt till skolan som vanligt och gubben är ute med Wanilla på morgonsvängen.


Ute har solen kikat fram faktiskt. Ser ut att kunna bli en fin dag. Jag ska en sväng upp till min mamma med de utlovade bullarna som vi bakat för hennes födelsedag på söndag. Passar då på att gratta henne också eftersom jag inte kan åka upp under helgen. Hennes present är inte färdig ännu. Håller på med örhängen till henne men har inte fått dom färdiga.


Så nu får ni ha en fortsatt bra dag så hoppas jag hinna titta in till er senare idag när jag kommit hem igen.

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards