Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Corina - 12 oktober 2009 08:16

Jo jag mår bättre idag. Huvudet sitter som det ska nu igen men det tar en hel dag minst att repa sig efter ett ordentligt migränanfall. Det var verkligen länge sedan jag hade ett sånt där ordentligt anfall. Hade nästan glämt hur fruktansvärt hemskt det är !


Ute är det två minusgrader och frostvitt ute, ser nästan ut som snö när man kikar ut som hastigast faktiskt.


Åter igen är tvättstugan rörig igen men denna gång målas resten av väggarna så det blir nog klart ikväll. Jag tvättar trotts allt och hänger i vardagsrummet idag. Det fungerar det också. Tvättstugan blir i alla fall så fin med målad väv i ljus färg på väggarna.


Mamma fyllde 65 år igår och vilken tur att jag inte lovat åka till henne då med tanke på migränen ! Pratade med henne en kort stund i telefonen i alla fall och hon hade haft massor med trevligt besök så ensam hade hon i alla fall inte varit. Känns bra att veta !


Ingen älg för makens jaktlag blev det igår. Skogen myllrade av tanter med svampkorgar ! Då är det inte lätt att jaga vill jag lova.

Idag bär det av ut i skogen också för maken men ingen jakt idag. Idag handlar det om vedhuggning tillsammans med hans vuxna dotter. Var lite annat som skulle fixas också men jag har inte riktig koll på vad. Och det behöver jag ju inte ha heller Glad.

Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte riktigt. Någon tur med Wanilla blir det väl troligen men i övrigt vet jag inte. Kanske letar jag reda på en god bok och tar en lugn dag. Har ju förmånen att lägga upp dagarna som jag vill eftersom barnen numera är i skolan större delen av dagarna.


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards