Corinas Blogg

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Corina - 31 oktober 2009 08:13

Lördag morgon. Känns konstigt att sitta vid köksbordet med kaffekoppen och titta på Wanillas tomma plats. Det gör ont i hjärtat. Men jag vet att jag fattade rätt beslut.


Maken jagar idag. Han åkte strax vid halv sju på morgonen.


Ute verkar det bli en vacker dag i alla fall. Har varit någon minusgrad under natten. Ingen snö än.


Jag tvättar idag. Bytte i alla sängar under dagen igår och det blir en del tvätt. Kommer att ta hela dagen i anspråk skulle jag tro. I övrigt vet jag inte vad dagen kommer att ge.


Har gjort om hemsidan. En Minnessida över Wanilla har jag gjort. Ett led i sorgearbetet skulle jag tro. Kommer alltid att minnas henne, självklart. På måndag får vi hämta henne hos vetrinären och begrava henne. Det skulle tas en del prover på henne för att kanske kunna säga vad dödsorsaken kan vara. Och för försäkringen också. Allt detta är nytt för min del. Alla mina andra hundar har varit gamla. Så jag vet inte hur det fungerar med försäkringar och sånt. Men det torde väl visa sig skulle jag tro.


Önskar er alla en härlig dag och vill också tacka för allt stöd jag fått under denna tunga tid ! Känns bra att veta att man har så många som verkligen bryr sig om  i en svår stund. Kram till er alla ! 


Glömde : Nya örhängen och nytt halsband på mina smycken. Har också fotat om alla smycken och lagt ut de nya bilderna.


Än en gårn : Kram till er alla !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards