Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Bloppis-annons
Av Corina - 21 oktober 2009 13:24

Köp örhängen. Perferkta presenter eller till dig själv !

Besök mig på : Corinas smycken 

Smycken, Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    75:-
Av Corina - 21 oktober 2009 11:49

Fick henne just att äta med normal aptit vilket känns possitivt. Äter hon inget får hon ju ingen ork heller. Nu ska jag vänta ett par timmar innan jag ger henne en portion till.  

Av Corina - 21 oktober 2009 11:34

Ingen synbar förändring. Fått i henne medicinen på morgonen med hjälp av falukorv. Hon har druckit helt ok men ätit hemskt lite hittills idag. Försöker få henne att äta mera men lyckas inget vidare :( Uppfödaren kommer hit under dagen då får vi ta förnyat beslut om vad vi ska göra mera. Jag vet inte hur fort man kan förvänta sig att medicineringen ska ha effekt. Hon har fått två doser av det två preparaten hon ska ha, igår kväll och idag på morgonen.

Känns som om det börjar bli lite brottom eftersom jag upplever att det inte blir bättre, snarare tvärt om. Och om det nu är Borelia börjar det ju ha gått ganska länge och ju längre det går desta sämre prognos är det vad jag kan förstå :(

Hon sover mest, flyttar sig bara mellan sina liggplatser. Känner mig bara så ledsen :(

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards