Corinas Blogg

Alla inlägg under april 2023

Av Corina - 28 april 2023 07:59

 

Länge sedan igen. Sedan jag började jobba har orken liksom inte funnits.

Jobbar halvtid och orkar knappt med något annat. När jag kommer hem efter mina timmar däckar jag i soffan och somnar ofta och sover minst 3 timmar !

Och nu måste jag söka sjukpenning igen på nytt eftersom jag snart har varit sjukskriven ett år.

Nåja varför klaga, jag lever i alla fall.


 

Snön tinar i alla fall även om vårvärmen försvann. Innan midsommar är nog snön borta ändå. Vi kan se altanen nu i alla fall även om den fortfarande till mesta delen är snötäckt.

Katterna börjar vara ute mer och mer. Full fart är det på dom alla tre.


Dottern har flyttat hemifrån, igen. Bor med sin nya kille inne i Umeå numera. Man hör knappt av henne numera. Men det är väl så det ska vara. Hennes två katter bort dock kvar här hos oss :)


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards