Corinas Blogg

Alla inlägg under april 2015

Av Corina - 17 april 2015 12:20

   Här har snön krympt ihop. Känns fint att den försvinner.

Men som vanligt blåser det. Kylslaget är det trotts plusgrader.

Men som sagt våren är på gång trotts allt.


Hade en sjukdag igår. Magen var lite elak. Sov dåligt eftersom jag mådde så väldigt dåligt.

Stannade sålunda hemma från arbetet igår. Behövde verkligen vila !

Känner mig rätt bra idag. Somnade till slut under natten och sovit skapligt.

Har semester idag. Känns riktigt bra måste jag säga.

Har tvättat, mindre tvätt numera och det är ju aldrig fel. Rensat avlopp också, maken ett och jag ett.


Snart dags att hämta hem sonen för en helgs ledighet för hans del.

Dottern stannar i stan efter skolan idag. Ska äta med kompisar. Får lift hem med en kompis senare ikväll.

Jag och maken ska nog njuta av ledighet ikväll. Kanske ett glas vin om jag har tur.

Imorgon kväll är det musikcafe där dottern ska sjunga och på söndag bär det av med flyg ner till huvudstaden för mig och gubben. Ska se och höra Jill Jonsson och bo på hotell en natt.


Ja och efter det startar sålunda en ny vecka fylld med både det ena och det andra, mest jobb !


Trevlig helg på er !


 

Av Corina - 5 april 2015 09:55

               


 

                 

 

           

 

         


 

             

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards