Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Corina - 9 oktober 2009 08:58

Jag har varit vaken sedan före sex. Sonen kom ner halv sex idag. Han är verkligen morgonpigg den gossen !


Nu på morgonen har jag gjort en sida till med örhängen. Jag gjorde tre par till under gårdagen nämligen och insåg att en sida till kan aldrig skada. Jisses, tydligen är änglar gångbart när man ser till smycken. Får nog tillverka flera sådana när mitt nya material kommer. Ni får nog vänta till nästa vecka i alla fall.


Ikväll är det surströmming tillsammans med makens jaktlag. Vi har lånat husvagn och kommer att ligga borta tills imorgon förmiddag är det meningen. Barnen och hunden lämnar vi i grannarnas goda omvårdnad. Blir nog inga problem.


Har hunnit tvätta en maskin handdukar också. Är så trevligt att tvätta när man slipper allt vatten som förut runnit ut på golvet ! Avloppet fungerar igen och tvättstugan är som ny. Vilken lycka ! Man skulle väl kunna kalla detta för tantvarning när man känner sån lycka över att tvättstugan fungerar igen ?


I övrigt denna dag blir det väl lite småplock som vanligt. Så ska husvagnen packas. Måste ha sängkläder. Kanske vattenkokaren också och lite frukost så man inte svälter imorgon bitti. Det var ett tag sedan vi låg i husvagn eftersom vi sålde vår husvagn förra året. Men vi sålde den till grannarna så det är inte svårt att få låna den vid behov.

Ute skiner solen men det är kyligt på morgonen. Långkalsonger på när man går ut, mössa och vantar också.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards