Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Corina - 14 oktober 2009 08:38

Änglar verkar vara poppulära ! Måste beställa mera material igen. Fast jag förstår för dom blir fina de små änglarna. På lager finns just nu två par änglar kvar att sälja. Sedan är dessa slut. Ska beställa mera material men det tar ju ett tag att få hem detta.


För övrigt grunnar jag på min magnetiska hematit som jag gillar. Ska försöka få till ett halsband men funderar på hur jag vill ha det. Har en del ideer men kan inte riktigt bestämma mig för vilken Glad. Måste även där ta hem mera material för att kunna verkställa ideerna. Nåja, roligt är det i alla fall Tungan ute.


Wanilla är inte riktigt i form. Hon äter dåligt och är lite lös i magen för tillfället. Men i övrigt är hon glad och som vanligt. Detta har pågått inte riktigt en vecka. Håller kollen på henne noga. Nu har hon i alla fall ätit på kvällen under två dagar så det går åt rätt håll. Tar ju sån tid att få upp hullet på henne om hon bara äter halv ranson hela tiden. Men man blir ju lätt orolig när ens hund inte äter när hon normalt brukar äta försträffligt.


Nu är tvättstugan färdigmålad. Nu ska jag ha tillbaka krokarna på väggen igen. Men det får jag tydligen fixa själv då gubben inte behagar vara hemma på dagarna. Han pysslar i skogen och har så kul så Glad.

Jag borde ta fram den där dammsugaren idag. Men jag vet inte om jag känner riktigt för det. Däremot måste jag på affären idag. Mjölken börjar ta slut bland annat. Blir affären inne i Tavelsjö, ids inte köra ner till Umeå idag. Gynnar den lokala handlaren istället Flört.

Och ikväll ska Alma dansa så ner till stan måste jag i alla fall, kom jag just på ! Måste komma på snabbmat till middagen också. Lutar åt fiskpinnar och potatis, då blir ungarna glada i alla fall. Inte jag för jag gillar inte alls fiskpinnar men som mamma får man ju stå ut med lite av varje.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards