Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Corina - 23 november 2007 19:14

var det då ännu en gång!

Har jobbat lång dag idag, 7 till 17. Men vilken härlig arbetsdag.Allt har fungerat så vansinnigt bra,det har varit ett rent nöje att arbeta trotts den långa dagen.Tänk om alla dagar finge vara såhär på avdelningen:)


Imorgon ska jag på möte med politiken,åker redan halv nio på morgonen och vet inte hur länge det tar.Men jag ska på fest på kvällen i alla fall och måste hinna hem och fixa till utseendet innan den.Skulle behöva mera tid för fixet men man får vara nöjd i alla fall.Alla kan ju inte se ut som skönhetsidealen:)Man får göra det bästa man kan med det man har*S*


När jag kom hem från jobbet höll jag på att missa glassbilen fick köra ikapp den för att hinna handla.Skulle betyda en mindre katastrof om glassen tog slut här hemma:)Nu hann jag bunkra med ny glass i alla fall och allt är frid och fröjd!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards