Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Corina - 16 november 2007 18:27

ännu en gång !

Har varit ledig hela dagen.Började dagen som vanligt med att dricka kaffe och läsa dagens tidning.Så se till att barnen får i sig frukost och klär på sig.Sedan ska dom iväg till skolan.Idag fick dom åka bil eftersom jag och maken skulle iväg och hämta mormor.Mormor ska vara med barnen imorgon kväll då vi ska på fest.En riktig fest med kostym och lång klänning...inte ofta man är på sån fest.Så imorgon blir det att putsa sig ordentligt.

Kanske blir det något foto för att visa hur man ser ut......men jag lovar inget säkert eftersom jag sällan blir fotograferad själv.Jag föredrar att vara bakom kameran.

Tog en kortare promenad idag sedan vi hämtat mormor.Tog några kort som jag lagt ut på min hemsida (fotografier 5).På den sidan lägger jag novembers foton som jag tar.Blir taget en del kort inne denna tid eftersom dagarna är så korta och ljuset begränsat.Och jag har inte riktigt lärt mig fota i mörker ännu.Kommer väl det också men jag måste skaffa ett bra stativ för detta ändamål först.

Så har jag fortsatt arbeta på min julsida också.Måste ju ha något att lägga på sidan innan den kan visas för allmänheten.Sidan planeras att vara färdig till advent.Får se om jag lyckas med det. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards