Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Corina - 28 november 2007 17:54

har jag varit från jobbet.

Hade tid hos tandhygenisten för att få bannor:) Tycker alltid man får det hos dom, man har aldrig borstat nog bra och alltid varit lat med tandtråden.Mina tänder borde ju enligt expertisen har fallit ut redan hela bunten.Men dom hänger envist kvar:)

Så har jag tvättat igen,är inte klar med det än.Blir lite imorgon med.Vi blev en extra stund nere i stan för att inhandla en födelsedagspresent.Sonen ska på kalas hos en kompis som fyller år på fredag.Blev en väckarklocka som visar tid och temperatur uppe i taket,från Clas Olsson för 79 kr.Så har jag gjort ett grattiskort på datorn i psp och dragit ut det på fotopapper.Alla sonens och dotterns kompisar får personligt designade födelsedagskort från mig:) Det får för övrigt alla i min omgivning som vi grattar.Hitttills har det varit poppulärt.Roligare att göra egna istället för att köpa färdiga tycker jag.

Inköpte värmeljus också och nya tuschpennor till barnen.Så blev det strumpbyxor till dottern.Hade tänkt handla handskar till barnen men kassakön på KappAhl var skrämmande lång så det fick vara denna gång.Hade tänkt skaffa reflexväst till Wanilla men det glömde jag bort i all hast eftersom klockan rusat på tok för fort medan vi var i stan.Får ta det nästa gång istället,kanske på fredag då jag ska handla lite till jobbet inför första advent denna helg.

I kväll kanske jag hinner betala månadens räkningar också.Så ska barnen bada ikväll.Tar sin tid att bada barnen eftersom dom inte vill bada tillsammans längre.Helst skulle jag vilja att dom duschar men jag får väl nöja mig med att dom duschar varannan gång i alla fall.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards