Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Corina - 21 november 2007 18:23

när jag ska jobba är vädret fint.Men jag hann ut på en promenad med Wanilla och äkta hälft på morgonen,drygt en timme var vi ute.Blev lite nya foton som numera ligger på min fotosida 5 för Novemberkorten.

Satt och skannade gamla foton igår också som jag lagt ut på foto 4.Lite nostalgi för min del,man glömmer så fort:) Är roligt att titta på korten från när barnen just var födda,vad tiden går fort och vad härligt det var trotts att det även var jobbiga stunder.Helt plötsligt minns man första stegen som om det var igår:)

Låter nästan som jag vore 100 år gammal:)

Hittade även kort på sonen tillsammans med min akitahanne Silver.Oj vilken härlig hund det var!Oj vad han älskade sonen när han kom,vistades oftast i sonens närhet när han började röra på sig.

För övrigt så har det ventilerats en hel del idag på jobbet på arbetsplatsträffen.Diverse åtgärder planerades som dock kommer att ta ett tag i anspråk men borde leda till resultat åt det bättre hållet.Vi som var med var alla överens om besluten och det som sas.Lite synd var det ju att inte alla var med,idag skulle det verkligen ha behövts.Men nu är det så att man inte får någon ersättning om man kommer på ledig dag så då kommer man inte när man är ledig.Jag kör inte heller fem mil för att vara på ett möte som tar 1½ timme utan ersättning.

Lyckas vi inte förbättra situationen denna gång ska chefen ta tag i huvudproblemet,går inte in på det här eftersom det bör stanna inom avdelningen.

Efter en sådan här genomgång är man helt slut psykiskt faktiskt.Men det är nödvändigt att ventilera även om det kan vara jobbigt,det blir ju en massa kritik åt alla håll.Nåja, nu är det gjort nu ska åtgärderna verkställs också.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards