Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Corina - 11 november 2007 14:29

då på jobbet.Ledig fram till kl 16 och inget att göra.Blev ingen promenad med kameran då det är uselt väder här och jag tog helt fel skor på mig.Mocka är inget vidare smart när det är blött ute:)

Har läst,har löst korsord har sovit en stund har druckit kaffe och ätit tårta hittills på mina lediga timmar.Nu snikar jag in mig på jobbets dator dessutom....fy på mig:)Ska fortsätta med mitt korsord så småningom hade jag tänkt mig.

Snön som har kommit ligger kvar faktiskt men hur länge vete katten då det inte är minusgrader riktigt utan har regnat lite.Får väl se hur det ser ut när jag ska hem då jag slutar kl 21.

Farsdag är det idag också.Hos oss firar vi egentligen inte detta,inte med presenter i alla fall.Far i familjen får nöja sig med pussar och kramar och det brukar han vara mycket glad åt.Så firar vi morsdag också hos oss.Meningen är väl att man ska visa sin uppskattning...eller hur? Köpmännen får tycka vad dom vill.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards