Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Corina - 8 november 2007 17:57

har vi haft hela dagen.

Har varit till min mamma idag och fått håret klippt och färgat och slingat.Hade köpt en annan färg denna gång.Men det ska jag då inte göra fler gånger.Slingorna sysn sämre och färgen är betydligt mattare än den jag brukar ha.Men det får duga ett tag i alla fall.Så gräsligt blev det i alla fall inte.Behöver inte mössa i alla fall:)

Igår kväll satte jag tändstickor i ögonen och var vaken tills tjugo över tio faktiskt.Vaknade lika fullt halvfem och var huuuur pigg som helst.Hann dricka kaffe och lösa ett korsord i Land innan övriga familjen kom klampande.Nåja,jag överlever trotts allt.Dagarna fungerar bra trotts att jag sover lite.Jag kanske inte behöver mera sömn ändå:)

Just nu spelar barnen hockeyspel i köket och det är ett fasligt liv.Verkar visst vara VM eller något sånt:)

Wanilla fäller päls för fullt just nu,bernersennisk nakenhund är vad jag har just nu.Kanske är det så att hon fäller ur nu för att börja löpa snart?

Imorgon ska det kollas om hennes rabiesvacc har tagit.Maken lämnar henne hos uppfödaren imorgon eftermiddag för vidare transport till vette.På samma gång ska deras nuvarande valpkull besiktas också.Har för mig att det snart är dags för valparna att lämna boet.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards