Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Corina - 27 november 2007 09:31

var det visst igen då:)

Jobbar idag,12 till 20.Har varit ute med Wanilla på morgonen.Minus 8 grader men det blåser och då blir det lite kallare.Och våra vanliga promenadvägar har snöat och blåst igen så hädanefter blir det att promenera på byavägen om man inte vill åka skidor.Och jag har inga skidor och är inte så trakterad av dessa tingestar heller:)Längre fram i vinter brukar det finnas skoterspår att använda sig av men än är dessa inte tillräckligt packade för att hålla.

Wanilla formligen stormar fram i detta väder!Snö och kyla det är livet tycker hon också:)Så lite päls som hon har just nu tycker jag att hon skulle frysa men se det gör hon då inte alls.

Solen har tittat fram så egentligen skulle man ju ge sig ut med kameran nu.Men känner att tiden inte riktigt räcker till eftersom jag måste iväg till jobbet om ett tag.Kameran får följa med såklart,man kan ju hitta något trevligt på vägen till jobbet.Bilen kan man ju stanna vid behov:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards