Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Corina - 26 november 2007 15:03

idag igen.

Jag och maken var ner på förmiddagen och handlade.Skåpen ekade kusligt tomma och likaså Wanillas fodertunna.Kattmaten var också slut så djuren verkade lite missnöjda även om dom fått sin frukost faktiskt för helt slut var det inte:)

Wanilla är ett riktigt matvrak just för tillfället.Man får se upp med givorna så hon inte lägger på sig allt för mycket.Fast det är ingen fara än.Hon är i fin form.Syns ju lite extra nu när hon fällt ur pälsen så ordentligt att fet är hon då inte,jag skulle snarare säga tvärt om jag.Vet inte vad hon väger just nu men sist hon vägdes vägde hon 43 kg till sina 63 cm.Jag skulle tro att hon tappat något kilo i dagsläget faktiskt.Full fart är det i alla fall på henne,hon är verkligen en vinterhund! Älskar snön,skulle ligga ute hela dagarna om hon bara fick! 

Jag har lagt ut min julsida på nätet idag.Till helgen är det ju första advent.Men då jobbar jag.Innan helgen måste jag nu hinna få upp stjärnor och ljusstakar.Men det ska nog hinnas eftersom jag  endast jobbar imorgon för att sedan vara ledig två dagar igen innan arbetshelgen.Så jag känner ingen stress över detta.Dessutom brukar maken vara synnerligen behjälplig med detta också.

Nu hoppas jag bara på lite bättre väder så jag kan få riktigt fina kort på snön som kommit under helgen.Vore trevligt med lite sol för då kan det bli underbara vinterbilder! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards