Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2020

Av Corina - 20 oktober 2020 08:31

 

En ledig dag går fort. Extra fort när man vaknar kl 4 på morgonen med en huvudvärk från helvetet om man säger så. Lögn att somna dessa gånger. I med medicin och försöka exixtera med andra ord.

Vädret som varit gör ju inte saken bättre då lederna verkligen inte gillar blåsten.


 

Nåja dagen rullade på ändå kan man väl säga.

Men kvällen blev kort igår. Gick och la mig strax efter kl 21 redan. Somnade ganska omgående men har varit vaken flera gånger under natten som vanligt ändå.

Idag känns det väl helt ok ändå.

Idag ska jag jobba kväll igen då, jobbar 12-20.


 

Makens fåtölj har havererat så numera delar vi soffa på kvällarna.

På både gott och ont kan jag tycka. Saknar att själv kunna luta ikull mig i soffan faktiskt.

Måste komma oss iväg på fåtöljjakt med andra ord. Hade tänkt göra det igår men tyckte det var onödigt att ge sig ut då vädret var som det var. Kommer nog fler dagar får jag hoppas.


 

Nu får jag önska alla en fortsatt härlig tisdag. Här lyser i alla fall solen, ligger lite vitt på marken och någon enstaka minusgrad har vi.


Cyberkram !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards