Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 oktober 2020

Av Corina - 16 oktober 2020 09:07

 

Den lediga dagen var verkligen behövlig kan jag ju säga !

Men nu var den över och en arbetshelg stundar med start idag kl 12.

Utvilad ? Nja inte en chans på en dags ledighet från jobbet när man har ett hem att sköta också.

Fast mindre slut kan man väl säga..........


 

Disktrasor som blivit till.....bomull är dom virkade i.


 

Mera trasor....den lila trasan är virkad i bambu och resten är bomull.


 

Blivit många trasor i bomull........


 

Dessa är mindre i storlek, skulle säkert fungera som tvättlappar tycker jag.

Själv använder jag tvättlappar som jag virkat och älskar dom. Mjuka och sköna !


Jag virkar vidare, mest trasor och grytlappar i c2c (corner to corner).


Makens fåtölj havererade igår kväll !

Så på måndag måste vi ut på fåtöljjakt med andra ord. Det är ju irriterande att de som vore mest bekväma landar på väldigt hög kostnad ! Hoppas vi hittar någon till skapligt pris i alla fall som ändå går att sitta/vila i.


Nu önskar jag alla en trevlig helg !

Cyberkram !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards