Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 oktober 2020

Av Corina - 29 oktober 2020 13:38

 

Så blir det munskydd en månad till då.

Hur fan ska man orka med detta i längden har dom tänkt ??

Hur ska man orka jobba med ständig huvudvärk, en månad till ?

Jag har hittills levt på ipren för att kunna arbeta hela dagarna. Är det meningen att det ska vara på det sättet.

Går hem från jobbet varje dag med illamående och huvudvärk. När jag kommer hem äter jag middag och av ren utmattning landar jag i soffan.

Något trevligt sällskap till familjen är jag verkligen inte !

Äter, jobbar och sover...........


-X-


Idag har jag och maken besökt graven och planterat ljung och satt ut lyktorna.

Sa hej till mamma och svågern också. 

Handlade lite på Matboa.

Ute är det gråväder och just nu +8 grader varmt men kändes ändå kallt när vi besökte kyrkogården.

Lite senare idag ska jag försöka få till en köttfärslimpa.......


Och laddar för en arbetshelg igen gör jag också........och snart en veckas semester. Denna semestervecka är lika efterlängtad som sommarsemestern, nästan.


-X-


Ha nu en fortsatt fin dag.

Cyberkram !


 



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards