Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Corina - 5 oktober 2020 07:37

 

Det blev måndag igen.

Helgen har rullat på trotts munskydd.

Trött som en gnu men kan inte sova (vilket inte är så ovanligt).

Känner mig mosig och har ont i ögonen idag, dom rinner och svider ! Men det går väl över får jag hoppas.


Anstormningen av besökare till avdelningen blev det inget av. Bara ett fåtal besök sedan vi öppnade upp.

Under helgen har det varit en (1) besökare totalt.

Kan tycka munskydd ter sig tämligen onödigt för personalen faktiskt.


Idag får jag tillbringa min tid i tvättstugan som är fylld till brädden eftersom jag inte tvättade något i torsdags då jag var ledig (hade annat för mig).

Maken ska stycka älg och sonen ska jobba (han börjar sin dag efter lunch).


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan blir det påklädning och så ta första taget i tvättstugan.

Mellan maskinerna ska jag hålla mig i stillhet och vila denna dagen har jag tänkt. Det behöver kroppen efter en arbetshelg.


Ha nu en fin fortsatt måndag.

Cyberkram !


 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards