Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2021

Av Corina - 1 juli 2021 10:21

 

Så har månaden Juli kommit då. Saker och ting rullar på kan man väl säga.

Och det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Blev med kattunge denna semster som begränsar livet litegrann.

Casper flyttade till oss tillsammans med sin matte då. Och det blev ett nytt ansvar för mig då eftersom dottern jobbar hela dagarna.

Än är Casper inte riktigt redo att göra entre till utelivet på egen hand. Så det blir att ha dörrar stängda ett tag framöver med andra ord.


   

Men så småningom ska han skolas in ute är det tänkt i alla fall. Jag hoppas få hem hans sele snart så man kan ha honom i den ute till att börja med så vi kan ha dörrarna öppna här hemma igen.

Men han är så duktig, äter bra och sköter sina besök på lådan utan anmärkningar. På morgonen gick han på lådan samtidigt som jag själv besökte toaletten :)

Har hunnit avliva ett garnnystan på morgonen också och fixa så min dator strejkade också genom att steppa på tangenterna. Tog någon timme att få datorn normal igen :)

Men man kan bara älska honom ändå ;)


     

Önskar alla en fortsatt fin dag. Dags att ta hand om Casper som har sovit en stund nu och är redo för nya äventyr.

Cyberkram !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards