Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 juli 2021

Av Corina - 20 juli 2021 09:55

 

God morgon på er !

 

Som vanligt väljer Casper datorn på morgonen. Allt för att bli ompysslad. Idag lyckades han till och med posta mitt inte färdiga inlägg på facebook :)


 

Simba kom in på morgonen. Hälsade så där lite lagom på Casper och styrde kosan till matskålen. Efter det blev det bordet som vanligt och sedvanligt gos med husse, allt medan Casper försökte allt för att få Simba till att leka. Kan ju säga att det lyckades inget vidare. Simba struntade fullkommligt i Caspers alla försök.

   

Till sist gav Casper helt enkelt upp och gick och la sig och Simba fortsatte med sitt vilande på bordet :)

En sväng i huset och sedan gick Simba så ut igen.

 

Varför köpa dyra kattleksaker ?

Duger utmärkt med en tom kartong och tallriksunderläggen från bordet.

Och dessutom när man lekt klart med dessa underlägg kan man sova på dom. Himla praktiskt :) 

Kan säga att förmiddagen har varit aktiv här.

Själv har jag skrivit en inköpslista, gick på toa mitt i skrivadet och när jag kom tillbaka var pennan puts väck. Har inte hittat den än men får leta vidare senare :)


 

Med dessa rader önskar jag er alla en fortsatt härlig tisdag.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards