Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2021

Av Corina - 14 juli 2021 08:56

 

Dagen igår avslutades sovandes för Caspers del, helt slut efter dagens utevistelse :)

Han låg först utslagen på köksgolvet rätt länge.

 

 

Dagen idag har i alla fall startat som vanligt med ett gnork som hälsning och frukost till Casper. Han har börjat säga gnork och sedan sätter han sig vid matskålen och väntar.

Sedan åkte matte till jobbet som vanligt. Inte så kul men han bryr sig mindre numera.

 

Idag valde han att vila lite på mattes klänning. Sedan gick han ut tillsammans med maken.


Jag har också startat min dag. Fått kaffe och påtår också och kläderna är aplicerade även om jag helst skulle vilja gå utan kläder i denna värme.

Nu återstår att komma på vad man ska äta till middag. I denna värme är man ju inte speciellt hungrig men mat måste man ju ha ändå. Nå det lär väl lösa sig skulle jag tro.


Nu får jag hoppas ni får en fin onsdag.

Mitt bloggande blev inte som jag tänkt mig denna dagen då nätet strejkade innan jag hunnit spara det jag skrev först. Lätt irriterad blev jag men tog dock nya tag.


Cyberkram från mig och gnork från Casper !


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards