Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2021

Av Corina - 7 juli 2021 08:45

 

God Morgon på er. Har mått skit under natten, till och med varit upp och spytt ordentligt. Mår väl inte så värst bra just nu heller......lite svalare är det idag men fortfarande varmt. Och värmen är det som troligtvis orsakar att jag mår så dåligt.

Men det är en ny dag i alla fall och det är bara att gilla läget. Hoppas på att det blir bättre under dagen.


   

 

Simba är underbar oftast. Just nu tillbringar han mesta tiden ute även om han gör vissa snabbvisiter bara för att kolla läget. Medan det är såhär varmt ligger han aldrig inne utan tillbringar sin tid utomhus oftast liggande i någon buske i skuggan.


Ulla gör oftast likadant även om hon kan ligga inne kortare stunder oftas  på förmiddagen/morgonen. Nu på morgonen käkade hon upp osten på makens frukostmackor :)


Vad i övrigt sker denna dag då ? Skulle tro väldigt lite. Idag ska jag nog enbart finnas till och hoppas på att få må bättre under dagen.


Ni där ute får ha en bra dag även idag.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards