Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 juli 2021

Av Corina - 19 juli 2021 09:08

 

Då provar jag att blogga för andra gången denna dag. Första gången steppade Casper över datorn och vips var allt raderat.

Casper har även denna natten legat i vår säng, fast han har varit upp och kollat matte också under natten.

Jobbigt med två våningar att ha koll på !

 

Såhär tillbringade Casper gårdagen.

Kortare avbrott för små lekutbrott dock.

Han ville inte ens gå ut under gårdagen.

     

I skrivande stund försöker Casper avliva dynorna till utemöblerna :)

 

Fick dela med mig av mitt vatten på morgonen. Inga problem med den biten tycker jag.


Och vad ska hända här under dagen då ? Gubben åkte just för att stycka älgen som påkördes för några dagar sedan. Jag tvättar idag och sonen ska iväg och arbeta, börjar kl 12. Dottern åkte och jobbade idag också, börjar kl 7. Hon skulle visst måla tak idag.

Så ska jag väl fortsätta att koppla av denna måndag.


Får önska alla en härlig måndag.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards