Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2021

Av Corina - 29 juni 2021 05:52

 

Inte sovit många timmar denna natten. Men gör inget då jag ändå är ledig.


Igår kom då Casper hem till oss tillsammans med matte för att bo då. Hur länge vet man aldrig. Tillfälligt eller för alltid återstår att se.

 

Han är en liten tuffing. Full fart från start kan man väl säga och var egentligen på gång ända tills vi själva gick och la oss. Då sökte han igen matte och har legat hos henne hela natten.

Ulla är aningen skeptisk till Casper än så länge och Casper är synnerligen nyfiken på Ulla.

Vi får hoppas det löser sig med tiden.


 

 

Han är i alla fall gudomligt söt ! Och så pratar han dessutom :)


Och vad ska det bli av denna dagen tro ? Ja med Casper i huset blir det nog inga problem skulle jag tro.


Träffat Simba nu på morgonen. Casper är synnerligen nyfiken och bjuder in till lek. Den stora är väl inte riktigt leksugen än så länge. Men Simba har i alla fall nosat på honom. Men han vill ha honom på behörigt avstånd än så länge. Lite tid så löser det sig får jag hoppas !

I skrivande stund har Ulla gått ut igen och Simba håller koll på Casper här inne och jag håller koll på Simba och Casper så det inte går galet.


 

Så kommer det väl att bli de närmaste dagarna innan alla tre har landat.

Lite kul för Casper försöker prata med Simba, låter så sött som om han vill be om att bli godkänd :)

Älskar dom alla tre !!


     

Får återkomma i ärendet antar jag.


Cyberkram !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards