Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 juni 2021

Av Corina - 28 juni 2021 07:18

   

Midsommarhelgen har passerat då.

Idag är det min första semesterdag denna sommar då.


Och egentligen kunde den väl ha startat lite bättre.

Hade ett lite tråkigt samtal med dottern redan under kvällen igår. Hoppades ju att allt skulle ordna sig.

Men det verkar inte göra det ändå.

Så ikväll kommer hon hemflyttande tillsammans med sin katt då.

Och såklart är hon välkommen hem igen, dörren står öppen här hemma. Och även hennes lillkisse är välkommen såklart !

Livet är inte enkelt, men förhoppningsvis blir man visare för varje bakslag.


 

Så ikväll kommer Casper flyttandes då tillsammans med sin matte då. Blir nog spännande för de andra två missarna här hemma. Men det ska väl gå bra skulle jag tro.


 

Annars får vi väl se vad dagen har att bjuda. Har inget planerat i alla fall.

Nu är det ju semester......kanske måste handla lite......får se och betala mina räkningar.


 

Önskar alla en bra dag.

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards