Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2021

Av Corina - 30 juni 2021 04:35

 

Simba väckte mig och ville gå ut. Visste inte ens att han var inne :)

Och vips så dök även Casper upp i köket såklart. Han tog lite torrfoder, busade lite och försvann sedan. Gick nog och la sig igen.


 

Kikar ut i hallen där Simba ligger.


 

En liten powernap på köksstolen. Snart färdig för nytt bus.


 

Ännu en powernap, denna gången i soffan. Sedan full fart igen.


 

Denna gången tog nog batteriet helt slut som det verkar. Ibland sover han hårt :)

Casper har haft en bra dag här hemma. Kollat in de andra katterna här på lite distans för Simba och Ulla är fortfarande aningen skeptiska till denna mystiska lilla varelse. Men så småningom ska det väl fungera bättre.


Var iväg och handlade igår, då fick Casper stanna hemma. Satte på radion på låg volym som sällskap.

Kattsand var ett måste igen då, länge sedan jag köpte hem kattsand :) Och mera kattmat nu när dom är tre i huset.

Skaffade även avmaskning till de två stora katterna. Simba har fått sitt och när det blir läge är det Ullas tur.

Finns avmaskning som man droppar i nacken nu, jisses så enkelt istället för tabletter som dom smartingarna är bra på att inte få i sig utan strid :)


Och oj vad glad Casper blev när matte kom hem från jobbet ! Han formligen kastade sig över henne :)


Vad denna dagen ska bjuda på vet jag inte ännu. Med en liten bus här hemma är det ju som det är. Dessutom verkar det bli en regndag denna dagen som det ser ut just nu.

Men lite småplock som vanligt blir det nog och bus med Casper :)


   

 

Får önska alla en härlig dag !

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards