Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Testat i elements

Av Corina - 12 maj 2011 15:19

         

Ett sätt att koppla av för min del är mina foton. Och att testa lite med mina foton. Vissa foton fastnar jag mera för faktiskt. Träbiten gillar jag....trä är fantastiskt eller hur ? Bilden på kotten fastnade jag också för, tycker blicken liksom hamnar direkt på kotten även om det ligger en kvist där också.

   

Detta är orginalbilden i färg på kotten. Jag bara älskar just den bilden.....för visst får man gilla sina egna foton ?

Det är sällan jag riktigt fastnar för mina egna bilder, man blir lätt lite mera kritisk till sitt eget. Jag tycker alltid att andra lyckas bättre med sina bilder :) Är väl en släng av "jantelagen" som de allra flesta bär med sig, eller ?


Nu dags att fundera över middagen. Lutar åt stekt falukorv och spagetti....lite finesslöst men fullt ätbart i alla fall. Till detta en sallad såklart och för min del blir det mest salladen och kanske två skivor falukorv (mager sort). Jag försöker ju fortfarande leva lite nyttigare och tränar efter bästa förmåga. Går inte upp i vikt i alla fall även om jag inte heller rasar nedåt just nu. Man kan säga att läget är stabilt :)


Vi ses

 
 
Ruth

Ruth

12 maj 2011 18:42

Att leka och skapa på datorn är något vi har gemensamt, så vansinnigt kul. Fin bild på kotten, när jag först såg på dom översta miniatyrerna så trodde jag det var hår haha.
Jag har gått upp 2 ½ kg under 6 veckor i Värmland, är så sur för det, många bjudningar hit och dit, ja, ja, nu blir det att bättra sig.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

12 maj 2011 18:58

Så fina foton, önskar att jag kunde göra något sådant
Vad kul att du fortfarande håller vikten och kämpar på och tränar
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

13 maj 2011 04:01

Vackra foton och jag förstår att du själv är nöjd..
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Spanaren

Spanaren

13 maj 2011 09:51

Gillar andra träbilden och sedan originalbilden av kotten. Kottbilen är bara wow :-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

13 maj 2011 10:06

Tack !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards