Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Corina - 29 oktober 2012 21:17


Måndagen till ända. Blev en bra arbetsdag och även helgen har passerat utan problem.

Blev lite stressigt efter jobbet. Snabbt hem för middag och klädbyte och sedan iväg tillbaka till Umeå.

En träff med Sofia Eklund som är konsult för Mary Kay, ni hittar länkar till henne bland mina länkar !

En mycket trevlig träff med massor av nyheter !

Jag handlade inget denna gången men nog var jag väldans sugen måste jag säga ! Ögonskuggorna hon visade ikväll var bara så underbara ! Dom hade jag väldigt gärna köpt. Men måste hålla igen lite nu ett tag :)

Även makeupborstarna lockar väldigt ! Men det får bli en annan gång.  

Men jag vann ett lipgloss, väldigt snyggt. Fast jag får nog dela detta med dottern skulle jag tro.

Och jag skulle tro att dottern velat ha den flytande eaylinern........för att inte tala om dom nya läckra nagellacken hon visade ! Wow vilka läckra färger. Exakt i min smak !


 


Har fastnat för Mary Kays produkter även om dom kostar lite. Dom är superbra ! Kommer ändå att fortsätta använda Oriflames saker också, vissa som jag fastnat för. Man får vissa favoriter ! Mary Kays mascara är bara så vansinnigt bra ! Jag som har problem kan använda den utan att ögonen kliar och den sitter perfekt hela dagen !

Så får ni en chans att testa dessa produkter så tveka inte !!!!!!!!

Ni som bor i Umeå med omnejd kan kontakta Sofia direkt via hennes sida, länken hittar ni här i mina länkar på bloggen !


 


Nu blir det att koppla av lite innan sängen kallar !

Ha det ! Vi ses !


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards