Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Corina - 6 oktober 2012 07:07

   


Har ju berättat om en överaskning till min bästa granne Maria ;)

Nu kan jag berätta vad den bestod av.

Dessa glas hittade jag i en katalog, fyra till antalet. Och jag tänkte genast på Maria när jag såg glasen.

Två till henne och två till mig !

Så fick det bli, så nu har jag dessa två glas och Maria har fått de andra två glasen.

Invigde glasen igår hemma hos Maria. Blev en trevlig kväll (som vanligt).


 


Annars idag då ?

Jag ska bevista en begravning denna dag. Inget roligt uppdrag men en del av livet.


 


Och sedan blir det väl det vanliga här hemma skulle jag tro.

Lite städning, lite tvätt och en liten tur på min crosstrainer. Återkommer till min planerade träning

i ett senare inlägg. Har inte riktigt planerna färdiga än ;)


Ha en fortsatt bra dag så hörs vi kanske lite senare idag.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards