Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Ny

Av Corina - 10 oktober 2007 11:45

dag att göra något av.

Har varit ute med Wanilla en timme drygt i skogen på morgonen.Soligt men blåser kallt.Bikini rekomenderas inte:) Nä det var långkallingar,mössa och vantar på denna morgon.Men Wanilla är glad över vädret.Jösses vilken fart det är på henne nu,är hur kul som helst att vara ute på promenad.

Som vanligt har jag kameran med mig men med Wanillas fart var det inte så lätt att hinna med.Tog massor med kort som de flesta kasserades vid hemkomsten:)

Maken är borta just nu.Varit inbrottsförsök i skytteföreningens stuga på banan.Begriper inte vad dom tror sig kunna ta i den stugan.Spisen är det enda och den är inte värd många kronor och i övrigt gamla möbler.

Maken kom just hem:)Låset utbytt,får se hur länge det får vara helt.Nu är det dags att dricka kaffe och sedan en säng med vovven igen. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards