Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Corina - 13 oktober 2007 09:44

världen,fast här har det varit morgon lääääänge:)

Maken är på jakt.Och här är det full rulle på barnen som vanligt.Har ju tre idag.

Ute är det lite kyligt idag.Långkalsonger,mössa och vantar och en ordentlig jacka behövdes verkligen på hundrundan på morgonen:)

Men det är soligt i alla fall och promenaden blev härlig tillsammans med Wanilla och kameran.Simmade svanar i sjön idag.Inte lätt att fota dom i sällskap med en berner som har en massa spring i benen och låter som en elefant när hon stormar fram:)Fast jag fick några bilder i alla fall.Ska försöka visa senare när jag hunnit ladda upp bilderna.

Längst sjökanten låg det faktiskt ett litet tunt lager is på morgonen.Förvånade nog Wanilla lite.Hon blötte ner sig som vanligt och så fröst det ju is i pälsen.Det var en ny erfarenhet för henne.Får se om hon lärde sig av detta eller.....

De vackra höstfärgerna är borta nu.Löven har fallit ner och trädena gapar tomma.Bara snön som fattas.Fast jag hoppas snön ska vänta ett tag till.Räcker om vi får snö till jul.Fast tomma träd kan vara vackra i sin karghet också:)

Barnen behöver vinterskor snart! Dottern i alla fall i första hand.Barnen växer så det knakar och det sätter sina spår i kassan vill jag lova!Jag hoppas det ska klara sig fram tills barnbidraget kommer,då måste jag införskaffa vinterskor till båda två. 


Här kommer bilderna jag fick till under promenaden idag:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards