Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Corina - 4 oktober 2007 11:14

lite hit och dit över julhelgen detta år.Vi håller på att lägga schemat just nu och det är inte många som vill jobba just julaftonen.Får av någon outgrundlig anledning dåligt samvete för att jag inte vill ha kväll den dagen.Tänker på mina ungar såklart och maken naturligtvis som egentligen inte alls gillar julen.Han blir alltid lite nedstämd just de större helgerna och då just julen.Och innan barnen kom jobbade jag varenda julhelg och oftast kväll just julaftonen då. Men i år känns det som om alla blickar riktas mot mig att jag ska jobba,fast jag jobbar hela helgen innan julen.

Inte lätt,får ta ett snack med maken också om vad han kan tänkas tycka också.Någon gång drabbas ju alla av just det att man måste jobba julen.Nu hadlar det enbart om just julkvällen.Får se...... 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards