Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Corina - 6 oktober 2007 19:15

då denna dag till ända.

Har jobbat idag.Men dagen har gått vansinnigt fort.Har varit en mycket behadlig dag på avdelningen.Allt har flutit på utan minsta problem.Hoppas på en lika bra dag imorgon.


Jobbar vidare på att lära mig min kamera.Skaffade ju en digital systemkamera för ett tag sedan.En Nikon D40 som jag nu försöker överlista:)Provar olika saker hela tiden.Blir massor med kort som sedan raderas:)Blir ett och annat hyfsat kort också som hamnar på min hemsida.Det är verkligen roligt!Är kul att fota på hösten då det är så fina färger ute i naturen.Får en massa ordentliga promenader på köpet dessutom.Wanilla har fått många och långa promenader sedan jag skaffade kameran:)Fick hon ju tidigare också även om dom den senaste tiden blivit ännu längre.

För tillfället är Wanilla i Sundsvall på ännu en utställning.Imorgon ska hon in i ringen.Spännande,och som vanligt jobbar jag och kan inte vara med.Å andra sidan är det lika så bra att uppfödaren visar henne för jag är värdelös på att visa hund på utställning:)   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards