Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 oktober 2007

Vad

Av Corina - 23 oktober 2007 17:51

tiden går fort! Har inte haft tid att skriva något ett litet tag,sedan lördag.Har å andra sidan inte hänt speciellt mycket heller,Jag jobbar och jobbar och jobbar.När man stiger upp kl 5 på morgonen har man lite ont om ork när kvällen kommer.Blir bara det nödvändigaste man gör här hemma innan man somnar.Jag för min del har somnat framför tv:n de senaste dagarna.Har liksom inte orkat sitta vid datan alls.

Fast det är nog bra att skippa datan emellanåt också,time out!

Nu har jag en tidig morgon kvar sedan en kort kväll så är jag ledig tre dagar igen vilket jag ser fram emot.Hoppas på hyfsat väder så man kan få sig en promenad i dagsljus istället för nattmörker.

Dom här perioderna med många tidiga jobbmornar tär lite på orken och dessutom saknar jag morgonturen med kamera och Wanilla faktiskt.Dessa turer får mig att återfå lite av mina krafter. 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards