Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Corina - 12 oktober 2007 13:44

var det då igen.Veckorna rusar förbi.Slutade jobba 12 idag vilket inte var helt fel.Jobbet har gått som en dans trotts att förmiddagarna på avdelningen är ganska så intensiva.

Var om och handlade lite innan jag åkte hem.Frukt och lördagsgodis till barnen och lite annat också inför makens jakt imorgon.

Makens vuxna dotter kommer hit ikväll tillsammans med sin dotter.Dom stannar tills efter jakten imorgon,makens dotter jagar också.Blir jag som får en extra att hålla koll på imorgon under jakten.Men det brukar sällan vara några problem.


Ute lyser solen men det blåser kallt.Ingen snö i alla fall.Och det verkar inte bli det heller än.Efter helgen skulle det bli varmare igen.Jag längtar väl inte efter snön riktigt än...även om det ljusnar lite med snö.Och vi har inte bytt till vinterdäck än heller så snön och halkan kan få dröja ett tag till.Åtminstone tills vi bytt däck:)


Jag hoppas på bra väder i helgen så jag kan få härliga promenader med Wanilla och min kamera.Finns inget mer avkopplande med långpromenader tillsammans med Wanilla och kameran:)



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards