Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Corina - 18 oktober 2015 11:20

    

Ja hemma är jag igen då.

Blev intensiva dagar som vanligt.

Fullproppade dagar tillsammans med andra Centerkvinnor.


   

Men nog hade vi roligt.

Allt kan jag väl inte påstå intresserade mig men så är det ju alltid.

Och vissa är verkligen engagerade så det förslår.

Det är ju tur att det finns såna också.


 

Men här hemma är allt som vanligt.

Maken blev ensam hemma på fredag och hela lördagen.

Dottern stannade i stan då hon skulle gå en utbildning i självförsvar under lördagen.

Sonen var hos en kompis i stan.

Så här hemma blev det maken och katterna kvar.


 

Men han verkade ha klarat den biten också.

Men han svarade ovanligt snabbt på de SMS jag skickade medan vi var i Uppsala   .


 

Idag har jag två måsten. Ett är att tvätta och det pågår för fullt.

Nummer två är att köra dottern ner till dansträningen i eftermiddag.

Maken jagar idag.


Så nu ska jag fortsätta med det jag höll på med......vänta på tvättmaskinen ska bli klar.

I övrigt blir det ganska lugnt.


Ha en fortsatt härlig Söndag så höres vi nog under morgondagen.





  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards