Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Corina - 22 oktober 2015 11:45

Egentligen inte speciellt mycket.


 

Saker och ting rullar verkligen bara på kan man väl säga.

Jag jobbar, äter och sover.

Nåja det kanske var lite överdrivet, pysslar ju med lite annat också däremellan.


Idag är en ledig dag i alla fall. Försöker ta tag i en del saker som ska göras.

Jobbat lite med kyrkogården. Vi funderar ju på att uppdatera den virituella kyrkogården vi har ute på nätet sedan några år. Och det betyder en massa arbete kan jag ju lugnt säga.

Söker söker och söker igen och hittar inte på långa vägar det jag vill hitta   . Nåja, Rom byggdes ju inte på en dag heller.

Grubblar också på hur hemsidan ska gå bygga om med nya uppgifter. Den biten lär ta ett tag !


Jobbar lite i mitt Paint Shop Pro också. Går ganska så bra. Nu kan jag ju bygga om bloggen igen om jag vill det.

Får se vad det kan bli.


Har varit på utvecklingssamtal med dottern också. Lät positivt tycker jag. Hennes framtid ser ljus ut om hon bara jobbar på !   


Och mer spännande än så blir det inte idag. Är inte på humör för något skrivande just nu.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards