Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Corina - 29 oktober 2015 13:06

Ja så var det torsdag då.

Semester har jag denna dagen. Har varit på ett sjukhusbesök och lämnat lite prover.

Blodtrycket låg lite för högt idag, får hålla koll på det ett tag nu igen. Inte bra att det var för högt igen.

Övriga prover får jag väl svar på vad tiden lider.

Kylan gör mig lite mera stel i lederna än vanligt men det är jag ju rätt van vid.

Värken likaså. Försöker blunda lite faktiskt för annars skulle jag nog inte få gjort så värst mycket.


 

Njuter av att ha fått igång PSP igen. Är så vansinnigt roligt att skapa.


 

Samma bild igen, men animerad. Är extra roligt att animera faktiskt.

Och Halloween är lite extra roligt även om jag själv inte firar det.


       

 

 

 

För övrigt denna dagen så tar jag det bara lugnt. Har ju som jag sa semester idag.

Och hela familjen är hemma dessutom.

Har tappat farten med min smyckesblogg. Nåja, var sak har sin tid. Just nu är det lite annat som känns roligare att pyssla med. Och smyckena finns ju på facebook om någon skulle vara intresserade. Via mail kan man ju också få kontakt med mig angående smycken också.


Nu får ni fortsätta ha en bra torsdag.


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards