Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Corina - 4 oktober 2015 08:47


 Idag blir det att blogga med mobilbilder.

Inget jag helst gör men hade bara mobilen med mig på festen igår.

Vi hade det bara trevligt.

Thaimat och trevligt sällskap. Mer behövs ju inte och det blev inte sent heller och lagomt med vin så idag mår vi alla lika bra som vanligt   .


 

Efter maten bytte vi lokal för att kanske komma lite närmare, trångt blev det och hög ljudnivå. Idag känns det i halsen efter en kväll med rätt högt prat !


 

Även min man syns att må rätt bra, eller hur ?

Kan ju va trevligt att krama någon annan än äkta hälften ibland   .


Och vad kan det bli denna dagen då ?

Tja tror jag ska ta mig an tvättstugan när jag fått på mig kläderna för dagen. Och i eftermiddag blir det att transportera dottern ner till Umeå för dansträning som vanligt.

Och efter det torde nog dagen vara ganska slut.


Med detta önskar jag er en god fortsättning på söndagen så höres vi en annan dag   .


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards