Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Corina - 12 oktober 2015 08:04

Ja så var det måndag igen då.

En ny vecka att fylla med olika saker.

Ännu okända saker.

Arbetshelgen har flutit på ganska bra kan jag tycka. Men visst, det kändes rätt bra att gå hem igår kväll.

Delat tur tär på kroppen och knoppen.

Min efterlängtade semestervecka är sålunda igång.

Och vi får väl se vad jag kommer att fylla den med. Idag blir det ett stadsbesök på eftermiddagen då dottern måste få nya byxor (igen). Möter upp henne på stan när hon slutat skolan för dagen.

Innan detta ska jag vika torr ren tvätt och troligen köra någon maskin också.

Tvättberget är denna dag som vanligt gigantiskt !  


Planera middagen ingår också i min att göra lista denna dagen. Får se vad det kan bli.


 

Ska försöka få in Paint Shop Pro i datorn igen också. Är lite sugen på att tillverka grafik igen.

Finns mycket att skapa där, både med fantasibilder och med egna foton såklart.

Har psp att testa. Fungerar inte det finns senaste versionen till hyfsat pris att ladda ner på Corels hemsida.

Programmen har blivit billigare sedan jag skaffade första gången. Betalade dubbelt då mot vad man får betala idag !


 

Nu får jag bara tillönska alla en fortsatt trevlig Måndag.

Tänder ett ljus för min mamma idag då hon igår skulle ha fyllt 71 år.


Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards