Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Corina - 23 oktober 2015 07:32

  Så var det fredag igen då.

Dagarna rullar på som vanligt.

Kvällstjänstgöring denna dag och arbete hela denna helgen.


   

Kolsvart ute när man stiger upp och idag är det gråväder. Men det är plusgrader i alla fall.


Gårdagen blev en sån där dag som bara gick. Jo jag hade att göra som vanligt.

Utvecklingssamtal med dottern och hennes mentor på morgonen.

Gick bra kan jag tycka.

Sedan handlade vi lite och så åkte vi hem. Tvättade som vanligt men det var inte så mycket tvätt.

Mera kommer idag när sonen kommer hem över helgen. Men det får bli måndagens pyssel.


Maken har införskaffat ny bil denna veckan. Var nödvändigt då den gamla inte gick igenom besiktningen. Kostar runt 8000 kr att laga den och det är den inte värd.

Med andra ord ytterligare hål i plånboken då !

Alternativet är ju att flytta in till stan och i mina ögon är det inget alternativ.

Vi får hem den nya (gamla) bilen på onsdag i nästa vecka.


                 

Pysslar på i mitt PSP. Hittar ständigt nytt som jag testar. Kommer ihåg allt eftersom.

Har inte provat animera ännu. Måste ta reda på hur, har glömt den biten faktiskt även om jag animerat en hel del under åren. Tills vidare jobbar jag med att göra tags som synes .


Nu blir det mera kaffe och sedan en liten dusch.


Kram på er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards