Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Dataguru

Av Corina - 7 november 2009 15:47

JAG LYCKADES!!!!!!!!!!!!!!!!


Om ni nu undrar så skulle det bytas IP adresser denna dag hos oss.Och det har jag gruvat mig för.Inte i datorn men i routern som är fyra år gammal.Hade inte en aning om hur i hela friden jag skulle bära mig åt och instruktionen begrep jag inte ett jota av först.Men efter att ha läst den typ 1000 ggr, morrat lika ilsket som ett lejon och rivit mitt hår så kom jag på det ! Kablam så förstod jag det hela. Så just nu dansar och sjunger jag av ren lycka. 


HA ! Jag är ju bara så duktig, eller hur ? Flört


Annars så har jag sovit bara bra.Barnen har varit så duktiga idag fast det var ganska rörigt här nere när jag steg upp. Men vad gör det, dom hade ju i alla fall inte väckt mig och dom hade klarat att fixa käk på egen hand min små änglar.


Nu är det snart dags för middag, fläskkorv och potatis står på menyn idag. Sedan ska jag nog vila lite innan det är dags för nästa nattpass.

Ute är det vitt och fint just nu.Barnen har varit ute och byggt snögubbe och annat med den lilla snö som kommit.


    

 
 
Astrid

Astrid

7 november 2009 16:14

Vi har också fått snö och det är så vitt och fint
På min dator är det lätt att byta IP nummer det är nog olika
Det finns i Telias supportassistent
Det följde med stadsnätet
Ha nu en bra helg

http://www.astridla.com

 
Ingrid

Ingrid

7 november 2009 16:22

Grattis till en god insats, du är verkligen en dataguru! Hoppas du får en lugn och bra jobbarnatt.

Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Cina

Cina

7 november 2009 17:22

Duktig du är!
Ger man sig fasen på en sak så går det!
Jag återkommer när du fått silverkrokar till dina örhängen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 november 2009 18:12

Vad duktig du är som lyckades.Hoppas att du får en lugn natt på jobbet
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

7 november 2009 19:30

Duktiga Corina som kan själv. Jag begriper inget sådant.
Snygga örhängen du gör. Jag gjorde mina egna förr. Det är kul att sitta och "pilla" med.
Härligt att ni känner för en ny vovve. Ser fram emot att få höra.
Här är det fortfarande urtrist väder. Fuktigt och grått i luften och blött på marken.
Hoppas din jobbarhelg blir bra.
Kramizar

http://bettan.lojdstrom.se

 
margit

margit

7 november 2009 20:04

Jag önskar dig en bra "andranatt" på jobbet. senare i kväll ska jag titta på bloggen/katten. Patrick skickade i eftermiddag ett mms eller vad det heter..bild i/på mobilen av snön...så nu har även du bekräftat snön i Tavelsjö...
Va duktig du varit som fixat detdär med daorn,,numret! Du kan du!! Diktig!!! Kram! Ha en bra vaknatt!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

7 november 2009 23:06

Kommer inte ihåg hur man byter IPnummer, så du har verkligen varit duktig vill jag lova. Hoppas du får en natt till på jobbet som är lugn.
Kikar in i morgon

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards