Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Corina - 4 november 2009 12:50


Detta var vad jag fotograferade idag. Meningen var enbart den restaurerade vägen men när jag ändå var ute och frös blev det lite kort på kyrkan också.

Av Corina - 4 november 2009 11:26

Kommer från Ingrid (tack ). Ska se vad jag kan komma på om mig själv.

  1. Älskar min dator
  2. Älskar min kamera
  3. Choklad är mums
  4. Avskyr att putsa fönster
  5. Älskar hösten
  6. Tycker om att läsa (kriminalromaner)
  7. Gillar inte dokusåpor
  8. Gillar inte oärliga människor
  9. Trivs i kyrkan
  10. Vill helst tillbringa min tid hemma

Det var mina tio saker om mig som var kravet. Nu ska den skickas vidare till tre stycken också och det är inte det lättaste. Skickar den till Ruth, Maria och Marianne.

Inte lätt eftersom en sådanhär sak oftast redan givits :)


  

Av Corina - 4 november 2009 07:57

Grått och trist även denna dag. Blir nog lite halvtaskigt fotoväder idag. Jag har ett uppdrag för hembygdsföreningen idag nämligen. Vi har restaurerat en gammal väg mellan affären och kyrkan. Nu är det aktuellt med att ta ut ersättningen för detta arbete och då måste det bifogas foton. Några har jag redan färdiga men jag måste ta några nya också och det ska jag göra idag på morgonen. Det är ju tur att jag har Photoshop Elements att fixa fotona i. Man kan ju hyfsa till dom lite i alla fall.


Maken bakar bullar idag. Passar ju bra med inre tjänstgöring en sådan här grå och trist dag.


Sixten tillbringar sin dag med att springa ut och in. Vi skulle vara i behov av en kattlucka i dörren faktiskt. Han kommer in och äter lite och ska klias en stund, sedan ska han ut igen oavsett hur taskigt väder det än är. Vi har låda i tvättstugan men den används bara i yttersta nödläge av Sixten. Om han av misstag blir kvar inne och vi åker bort ett par timmar kan han sänka sig till att använda lådan. Aldrig annars !


Dottern fick byta ut sina läkörhängen igår. Vilken lycka ska ni veta ! Och hon har ju en del örhängen att välja på eftersom jag tillverkar egna. Vilken tur hon har, eller hur ?


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards