Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Corina - 18 november 2009 14:46

Onsdag har det hunnit bli. Har vaknat efter andra arbetsnatten. Nu ser jag fram emot långledigheten. Natten som gick var lite rörig även den.Har gott troll på jobbet tror jag eftersom ingen sover nästan.Kan det vara så enkelt att det beror på fullmånen ? Hur som haver så var det många som kom upp mellan halv fyra och halv sju denna morgon.Och det måste ju bli jbbig dag för de som kom upp redan halv fyra ! Och dessutom sovit endast två timmar.Kan aldrig vara bra när man är dement.Tröttheten gör ju tillståndet ännu mera förvirrat.Men annars går det bra med jobbet tycker jag men visst är det härligt att se fram emot långledigheten.


Funderar på att lösenordsskydda vissa inlägg då någon har problem med det jag skrivit tidigare. Och dessutom inte kommit direkt till mig med kritiken.Detta gör mig lite besviken faktiskt.Har man en åsikt kan man gott komma till mig och tala om det, antingen direkt eller via ett personligt mail.Jag bits inte och är alltid öppen för kritik om det verkligen är befogad kritik.Så i framtiden kommer jag nog att skydda vissa inlägg som jag skriver även om jag aldrig lägger ut namn och sådant i min blogg.De som kan ha intresse av att läsa dessa inlägg kommer att få lösenordet, naturligtvis.Men dom kommer att vara noga utvalda !!!!!!!!


Ikväll är det dotterns dansträning.Och så MÅSTE jag komma ihåg att handla hem kaffe. Annars blir det riktig kris här hemma :)

Nu önskar jag alla en trevlig fortsättning på dagen !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards